ХVI Міжнародна виставка індустрії краси
20-22 вересня • Україна, Київ, МВЦ, Броварський проспект, 15

Навіщо брати участь у виставці

Навіщо Вам брати участь у виставці?

Сьогодні виставки набувають абсолютно особливий статус, обумовлений нинішньою економічною ситуацією. Вони дають чітке уявлення, хто з компаній залишився «на плаву», а хто пішов з ринку, які ніші звільнилися, і як слід планіроваmь свою тактику і стратегію в нових реаліях.
Статистика підтверджує:
  • Витрати на укладання угоди при зустрічі на виставці в середньому на 40% нижче, ніж без участі у виставці;
  • 90% представників компаній, відповідальних за прийняття рішень, назвали виставки найкращим джерелом інфорaмаціі при здійсненні закупівель;
  • демонстрація продукції на виставці в 6 разів більше впливає на продажі, ніж інші засоби просування;
  • візуальний ефект від виставкового зразка може тривати до 14 тижнів.
  • Кого немає на виставці, того - немає на ринку: Маркетинг на користь виставок
  • Крім бізнесу участь у виставці дозволить Вам:
  • Заявити про себе як про успішної компанії.
  • Ви можете подивитись більше про клієнтів і їх очікуваннях.
  • Отримати негайний відгук про продукцію і реакцію про підприємство.
  • Створити та розширити БД контактів на перспективу.
  • Вивчити ринок і конкуренцію на ньому, оцінити маркетинговий потенціал підприємства.
  • Йти в ногу з інноваціями та новими технологіями.
  • Зберігати свою присутність на ринку.
  • Визначити можливих агентів і дистриб'юторів.
  • Ініціювати створення альянсів.
  • Здійснювати пошук нових кадрів.
Участь у виставці дасть Вам можливість:
  • Знайти нових байєрів / замовників.
  • Підвищувати лояльність клієнтів.
  • Оновлювати контакти з колишніми байерами / замовниками.
  • Вивести на ринок нові товари або послуги.
  • Продемонструвати і просунути на ринок весь спектр продукції і послуг.
  • Прискорити процес продажів.
  • Створити імідж своєї фірми і імідж бренду.
  • Зміцнити PRs.
  • Залучити інтерес з боку ЗМІ.

Як вибрати виставку

Вибір виставки повністю залежить від маркетингових завдань Вашої компанії.
Щоб визначити доцільність участі в тій чи іншій виставці дайте оцінку виставці за наступними критеріями:
  • тематика виставки
  • формат виставки (b2b, b2c);
  • досвід і репутація організатора виставки;
  • терміни проведення виставки;
  • місце проведення виставки, інфраструктура виставкового майданчика;
  • рекламна кампанія виставки;
  • кількісний і якісний склад учасників виставки;
  • кількісний і якісний склад відвідувачів виставки;
  • площа виставки (нетто);
  • офіційна підтримка виставки;
  • наукова і ділова програма виставки;
  • наявність свідоцтва аудиторської перевірки статистичних показників виставкового заходу;
  • наявність знаків виставкових асоціацій (UFI і ін.);
  • вартість участі;
  • дані аудиту минулої виставки
У будь-якому випадку виставки слід розглядати як складову частину Вашої комплексної маркетингової політики. Якщо Ваш бюджет дозволяє участь тільки в одній профільній виставці, наведені вище рекомендації дозволять Вам зробити правильний вибір. Якщо ж Ваша виставкова діяльність не обмежується одним заходом, Ви можете добитися від виставок максимального результату.